Artykuł sponsorowany
Open space – to popularny model przestrzeni biurowej, który może przynieść wiele korzyści dla twojego zespołu. Właściwe wykorzystanie tej przestrzeni może zwiększyć produktywność, poprawić komunikację i zwiększyć zadowolenie pracowników. W tym wprowadzeniu opowiemy o kluczowych elementach efektywnej pracy w otwartej przestrzeni, jak np. optymalne wykorzystanie przestrzeni, skuteczna komunikacja, współpraca oraz zapewnienie komfortu i prywatności pracowników.
Optymalne wykorzystanie przestrzeni open space nie jest tak skomplikowane, jak mogłoby się wydawać. Umiejętnie dobrana aranżacja i organizacja przestrzeni może pracę w open space uczynić niezwykle efektywną. Kluczem jest organizacja stanowisk pracy w taki sposób, aby każdy miał swój własny, dobrze oświetlony kąt. Zadbaj o zasłony lub parawany, które będą izolować od hałasu, a także umieść strefy wypoczynkowe w oddalonych obszarach, aby nie rozpraszały pracujących. Wykorzystanie przestrzeni open space powinno również uwzględniać ergonomię – odpowiednio wysokie biurka, wygodne krzesła i miejsce na stopy to podstawa. A co jeżeli nie masz pomysłu na aranżacje?